суббота, 24 сентября 2016 г.

Аналіз виховної роботи
у 9-б класі.
У 2015-2016  навчальному році я працювала класним керівником 9-б классу, в якому навчаються 28 учнів.
На початку навчального року я визначила мету і завдання для дитячого колективу й для себе як класного керівника.
Запланувала продовжити роботу зі створення умов для реалізації індивідуальних творчих здібностей.,зі створення умов для прийняття рішень, відстоювання власної думки, виховання доброї людини, вірного громадянина України.
Також продовжила роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.
 Для себе визначила завдання в окремих аспектах виховання:
1) зміцнення здоров'я учнів і виховання в них здорового способу життя;
2) формування соціального інтелекту й виховання на цій основі духовності й моральності;
3)   посилення роботи із правового виховання учнів. На мій погляд завдання частково виконані. Рік видався не простим для всіх, і для батьків, і для вчителів, і для учнів.
За результатами на кінець навчального року:
-          дітей, які досягли високого рівня 1 (Шевченко Олена)
-        достатнього рівня навчання - 7.
-         Дітей з середнім рівнем навчання – 11 учнів
   Дітей з початковим рівнем навчання в класі – 9 дітей.


Учні класу брали  участь в конкурсах та інтелектуальних змаганнях: «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», шкільних та міських олімпіадах.
Говорячи про рівень вихованості учнів класу, безумовно можна сказати, що вони не всі добре виховані, але немає хамів і грубіянів.
Якщо і є зауваження до Гарькавого Кирила, Лавриненка Богдана,  то не тому, що вони не виховані, а більше позначаються особливості підліткового віку.
Більше треба працювати з класним колективом над їхнім естетичним та інтелектуальним розвитком.
Фізично розвинені хлопці:  Лавриненко Богдан та Корнієнко Родіон.
Корнієнко Родіон займає  призові місця з футболу, а Лиходід Дмитро – з шахів.         
Виховна робота в класі велася в декількох напрямках, але більше уваги я приділяла правовому вихованню, формуванню соціального інтелекту, розвитку духовності, моральності учнів.
Для рішення поставлених завдань було проведено багато заходів: це й класні години на різноманітну тематику, бесіди із класом,  години спілкування:
1»Здоровий спосіб життя».
2»Чорнобіль- біль моєї душі.»
3»Всесвітній день без тютюну».
4. «Наркотикам - ні» (останній захід був проведений завдяки прикрому приводу, який трапився з Коржиком Іллею)
 Свої відносини з учнями я намагаюся будувати на основі взаєморозуміння, довіри, намагаюся встати на позицію своїх учнів, подивитися на навколишній світ їхніми очами. Клас наш не зовсім дружній, але ми намагаємося брати  участь у багатьох загальношкільних заходах .
Роботу із класом намагалася будувати, опираючись на актив класу.:
1.Третьяк Вероніка,
2. Данілова Єлизавета,
3. Бондаренко Анастасія.
У класі всі охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, про пророблену роботу розповідають на класних зборах, все це сприяє розвитку активності, ініціативи й діловитості.
Результат: відчувається, що учні міняються в кращу сторону, намагаються стати добріше, поводження їх стає усвідомленим і свідомим.
Як було вже сказано, були в нас успіхи, але й невдачі теж.
Були й  порушення  дисципліни з боку членів класного колективу, наприклад ряд учнів класу мають систематичні пропуски уроків без поважної причини:
1. Бойко Микита,
2. Коржик Ілля,
3.Губій Вікторія,
4. Юхимчак Дарія,
5 Лавриненко Богдан.

І успіхи, і невдачі, як особисті, індивідуальні, так і всього класу аналізувалися на класних зборах, на класних годинах, в індивідуальних бесідах з учнями.
Я, як класний керівник, гудила учнів за неварте поводження, направляла бесіду в потрібне русло, допомагала класу підводити підсумки, робити висновки й будувати плани на майбутнє.
В індивідуальній роботі з учнями основний упор робила на індивідуальних бесідах з ними, провела дослідження особистості учнів.
Роботі з батьками теж приділяла багато уваги, проводила з батьками індивідуальні бесіди, проводила батьківські збори на теми:
– Підлітки і шкідливі звички.
– Дитяча агресія: причини, наслідки, шляхи подолання.
– Выбір життєвого шляху старшокласника.

Звичайно, залишається ще багато невирішених проблем і протиріч. Це, по-перше, залишає бажати кращого рівень культури поводження деяких членів класного колективу, по-друге, недостача толерантності у відношенні до навколишніх.
Але на те воно й життя, щоб були проблеми й вони вирішувалися. У наступному  навчальному році буду працювати над  темою «Самоформування та самовдосконалення особистості школяра у процесі впровадження компетентнісно-зорієнтованого навчанна та виховання» Поставлена мета буде забезпечуватися рішенням наступних завдань:
-          Вихованням поважного відношення до культурного й історичного минулого країни, до традицій і звичаїв предків.
-    Вивченням правової й державної систем України, символіки, життя й діяльності видатних особистостей.
-       Вихованням любові до свого краю, рідної домівки - місцю, де людина народилася й виросла. ·
-          Формуванням активної життєвої позиції.


Комментариев нет:

Отправить комментарий